11 december 2014

~Lucka 7&8~

En sak jag är totalt beroende av varje dag.

Min dator är nog den sak som jag är totalt beroende av. I princip så rör sig alla studier runt datorn och många dagar så sitter man från morgon till kväll vid datorn.

Utan datorn skulle man ju dessutom inte ha nån sysselsättning på kvällen. Jag skulle inte få skolarbeten gjorda osv.

Personen jag senast pratade i telefon med.

Senast pratade jag i telefon med min kära pojkvän. Vi har nu varit tillsammans i just under fyra år och man kan väl säga att still going strong.

Han är min allra bästa vän, han är den som jag vill berätta alla nyheter direkt och den som jag vill spendera all min tid med. 

Han är en underbar människa som alltid lyssnar om jag har problem och han tänker alltid på andras bästa. Han är helt enkelt mitt allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar