21 november 2014

~Snälla tomten~

I år har jag gjort en liten önskelista så att nära och kära kan se vad jag önskar mig till julklapp.

1. Pulsklocka från Polar så kan jag ha lite bättre koll på mitt tränande.
2. Jumppaboll så att jag kan träna hemma då jag har stressigt med skolan och inte hinner åka iväg till gymmet.
3. Badrock från Cubus.
4. Iittala essence cocktailglas.
5. Då jag fyllde år fick jag en sagaform skål ur serien taste av K nu skulle jag vilja ha fortsättningen av serien.
6. Foamrulle från casall för min rygg.
7. "Armficka" för Ipod nano.
8. Fönborste från Björn Axen Tools.
9. Ipod Nano helst en rosa
10. Vattenflaska från Sagaform som har en skilld behållare för frukt.
11. Sist men kanske viktigaste saken är ett varmare täcke eftersom min lägenhet är så himla kall på vintern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar