25 augusti 2014

~Veckoslut~

Tjuhuu de är inte så lätt att komma ihåg bloggen då det är full rulle på här i Ekenäs.

På fredagen så var ju T hit och lunchade, vi åt supergoda räksmörgåsar. Vi hann en sväng till stan också men utan studiematerial fick jag återvända hem, en tröja fick jag ändå med mej. Kul eftermiddag hade vi i alla fall, så skönt att vara tillbaka med mina flickor i Ekenäs.


På kvällen så hann jag börja känna mig ensam men det tog inte så länge så var min älskade sambo hemma, mysigt att ha honom här även om det bara var för en natt. Lite sugande är det att han har jobb i Pargas och jag skolan här.


Lördagen gick i lugna toner, vi myste hela förmiddagen även lite av eftermiddagen då vi var ut och  äta. Då K åkte hem så tog jag det lugnt och sen på kvällen åkte jag över till S och hade lite tjejsnack med henne och T hade ju ändå inte träffat S sedan de var i Pargas så vi hade en hel del att berätta åt varandra.



Idag så hade jag väckning kl 09 så att dygnet skulle vändas tillbaka före måndagen men nej här sitter jag ännu 01:30 och funderar på ett inlägg! Nåja anyway så lite efter 12 stack jag och mitt handarbete iväg till T och där var jag sen ända tills tutorutbildningen började kl 16. Nu borde jag sova så att jag ska orka med morgondagen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar