7 maj 2015

~Stressigt värre~

Har haft super mycket på min tidtabell på senaste tiden så som t.ex. lämna in försenade uppgifter göra ett bra intryck på min nya praktikplats(super konstigt att sminka sig varje dag) och en massa som ska fixas på hemma fronten i och med att K kommer att flytta till en egen lägenhet och jag bara kommer vara sex veckor i Pargas.

Men lite kort kan jag berätta om senaste tiden:

  • Har världens bästa praktikplats och det låter dessutom som att min praktik nästa år också är säkrad. Trivs som fisken i vattnet med inspektörerna och de tekniska sekreterarna. 
  • Hade besök av bästa vännerna över Valborgen, på fredagen firade vi på vårdberget och Monkey och jag lyckades tappa bort mitt bankkort men det går helt bra att leva utan bankkort.. Fredagen till ära så hade vi tjejkväll på stugan med bunkka och grillmat. 
  • K har hittat en kiva lägenhet som vi var och se på under min lunch idag och det verkar som att det blir den.
  • Jag jobbar för fullt med det som kan komma att bli mitt SLUTARBETE!! Fatta lyckan då man halvvägs igenom redan har ett slutarbete.
Lite skralt med bilder är det nog men på lägenheten får ni se bilder då vi har fått nycklarna och hunnit fylla den med möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar